Primadonna


Story Primadonna Linkies Stuff
Pearl Love

assalammualaikum..


Scream!


Master!

Template: NSHOO

MENCARI KAMU YANG DULU SAYANG

ASSALAMMUALAIKUM ...rasanya dh lama tak berceloteh .. saya nak cerita mengenai tajuk yang saya tulis tu .. dulu saya ada kawan .. saya sagat syg kn dia .. tp sekarag dia dh berubah saya pun tak berapa rapat sangat dengan dia ... saya mmg rasa dia dh bnyak berubah tetapi saya takot untuk menegurnya dan takut juga kalau kalau dia terasa ..walau saya tahu dia pon sayang saya tp saya tak boleh terima perubahan dia yang sngat ketara ..

tidak lama lagi saya akan menduduki peperiksaan yg akan menentukan masa depan saya iaitu SPM ... mcm mna saya nak menjawab jika saya masih belom jumpa sahabat saya yg dulu ... arrrrrrrhhhhhhh !!!! serabut ... tlg lah kembali pada saya saya belom mampu berdiri sendiri jika kamu tiada  .... biar lah org nak kta apa apa pon ... saya tetap sayang kamu ..

selalunya sya akan bergmbar dengan dia tp raya kali ni tiada gmbar kmi bersama untuk sya buat kenagan dn koleksi gmbr kami bersama .. awak mmg saya ada ramai kawan tp awak tetap yg terbaik .. kalau awak terbaca ni sya haram awak sudilah lah memikir kn apa yg sya luahkan ... kalau boleh sya akn menjerit at bukit sekuat hati bg awak tahu bertapa saya sayang kan awak ...... (dia seorg perempuan)