Primadonna


Story Primadonna Linkies Stuff
Pearl Love

assalammualaikum..


Scream!


Master!

Template: NSHOO

BiCaRa hAtI

bukan aku pinta untuk jatuh cinta
mungkin satu ketentuan 
bahawa kita memang telah dijodohkan.
aku takut kehilangan teman yang aku sayang dan kehadiran kau memang tepat pada masanya.

aku tidak pasti sebenarnya! adakah wajar tindakan kita dalam mencipta ikatan yang tidak fikirkan selama ini...

tanpa lasih sayang seperti pasanagan lain, kau dan aku bersatu, jangka waktu yang kita ambil untuk menyempurnakan ikatan ini akhirnya telah menghayutkan kita tengan perasaan sayang anugerah tuhan. aku berjaya menempatkan perasaan dalam jiwamu dan kau telah mencuri hatiku ini tanpa aku sedar.

tetpi mengapa mesti kita berjauhan hanya kerana sedikit rintangan yang datang dalam kehidupan kita??
mengapa aku harus menjadi mangsa perpisahan ini seandainya kita perlu memendam kerinduan yangmembebankan?? jadi.........janganlah kau meninggalkan aku bersama-sama kerinduan yang hanya akan menjadi milikmu.....

PULANGLAH.....KERANA HANYA KAU KURINDU